TENA ProSkin Shampoo Cap er en forhåndsfuktet hette med sjampo og balsam med frisk duft, for en komfortabel og praktisk hårvask når vanlig dusj eller bad er en utfordring. Hetten er enkel å bruke – påfør den over tørt hår, og masser sjampoen og balsamen inn i håret i tre minutter. Produktet gir håret en frisk og ren følelse, uten skylling. Hetten kan også varmes i mikrobølgeovn før den åpnes, for ekstra komfort.
Skånsom sjampo og balsam i en engangshette
TENA ProSkin Shampoo Cap er en forhåndsfuktet hette med sjampo og balsam med frisk duft, for en komfortabel og praktisk hårvask når vanlig dusj eller bad er en utfordring. Hetten er enkel å bruke – påfør den over tørt hår, og masser sjampoen og balsamen inn i håret i tre minutter. Produktet gir håret en frisk og ren følelse, uten skylling. Hetten kan også varmes i mikrobølgeovn før den åpnes, for ekstra komfort.
Produkt | Artikkelnummer | Deler | Pk/eske |
---|---|---|---|
TENA ProSkin Shampoo Cap | 1048 | 1 | 30 |
Forhåndsfuktet vaskehanske klar til bruk
Pleiende bodylotion for normal til tørr hud
Forbrukerpakke: 1
Transportenhet: 30
Med over 60 års erfaring er TENA verdens ledende inkontinensmerkevare*. Vi tilbyr et komplett utvalg av absorberende produkter, hudpleie og digitale velferdsteknologiske løsninger for å kunne gi god kontinenspleie til enkeltpersoner, deres familier og helsepersonell.
Sammen med TENA ligger Essity i forkant når det gjelder å utvikle produkter og tjenester som bidrar til å forbedre verdigheten og livskvaliteten til mennesker. Vi streber etter bærekraftig kontinenspleie med bedre pleie og bedre produkter.
*Kilde: Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, 2024 edition.
TENA, et varemerke som tilhører Essity - et globalt ledende selskap innen hygiene og helse. Hver dag brukes våre produkter, løsninger og tjenester av milliarder av mennesker over hele verden. Vårt formål er å bryte barrierer for velvære til fordel for forbrukere, pasienter, omsorgspersonell, kunder og samfunnet. Salget foregår i rundt 150 land under de ledende globale merkevarene TENA og Tork, og andre sterke merkevarer som Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, ModiBodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic og Zewa. I 2024 hadde Essity en nettoomsetning på ca. 146 milliarder SEK (13 milliarder EUR) og 36 000 ansatte. Selskapets hovedkontor ligger i Stockholm, Sverige, og Essity er notert på Nasdaq Stockholm. Mer informasjon på essity.com.