TENA Discreet Ultra Mini Plus er et ekstra langt truseinnlegg for urinlekkasje, som gir diskré beskyttelse for kvinner som opplever lett blæresvakhet når de gjør aktiviteter, hoster eller nyser. Truseinnlegget er skapt for å være langt mer absorberende enn et vanlig truseinnlegg, og har microPROTEX™teknologi som er utformet for øyeblikkelig å låse inn lukt og fukt. Fordi diskresjon er like viktig som lekkasjesikkerhet.
Det lengre truseinnlegget i TENA Lady Discreet-serien, for ekstra beskyttelse
TENA Discreet Ultra Mini Plus er et ekstra langt truseinnlegg for urinlekkasje, som gir diskré beskyttelse for kvinner som opplever lett blæresvakhet når de gjør aktiviteter, hoster eller nyser. Truseinnlegget er skapt for å være langt mer absorberende enn et vanlig truseinnlegg, og har microPROTEX™teknologi som er utformet for øyeblikkelig å låse inn lukt og fukt. Fordi diskresjon er like viktig som lekkasjesikkerhet.
| Produkt | Artikkelnummer | Absorpsjonsområde | Deler | Pk/eske |
|---|---|---|---|---|
| TENA Discreet Ultra Mini Plus | Truseinnlegg for urinlekkasje | 761828 |
|
24 | 144 |
Truseinnlegget med vanlig størrelse i TENA Discreet-serien
Det mest diskré truseinnlegget i TENA Discreet-serien
Forbrukerpakke: 24
Transportenhet: 6
Med over 60 års erfaring er TENA verdens ledende inkontinensmerkevare*. Vi tilbyr et komplett utvalg av absorberende produkter, hudpleie og digitale velferdsteknologiske løsninger for å kunne gi god kontinenspleie til enkeltpersoner, deres familier og helsepersonell.
Sammen med TENA ligger Essity i forkant når det gjelder å utvikle produkter og tjenester som bidrar til å forbedre verdigheten og livskvaliteten til mennesker. Vi streber etter bærekraftig kontinenspleie med bedre pleie og bedre produkter.
*Kilde: Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, 2024 edition.
TENA, et varemerke som tilhører Essity - et globalt ledende selskap innen hygiene og helse. Hver dag brukes våre produkter, løsninger og tjenester av milliarder av mennesker over hele verden. Vårt formål er å bryte barrierer for velvære til fordel for forbrukere, pasienter, omsorgspersonell, kunder og samfunnet. Salget foregår i rundt 150 land under de ledende globale merkevarene TENA og Tork, og andre sterke merkevarer som Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, ModiBodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic og Zewa. I 2024 hadde Essity en nettoomsetning på ca. 146 milliarder SEK (13 milliarder EUR) og 36 000 ansatte. Selskapets hovedkontor ligger i Stockholm, Sverige, og Essity er notert på Nasdaq Stockholm. Mer informasjon på essity.com.