Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. · Hva er informasjonskapsler? Jeg samtykker

NEW TENA Men Active Fit

Tilbyr diskré sikkerhet i hverdagen som forbedrer livskvaliteten for dine mannlige kunder, og bygger opp din virksomhet

Skreddersydd beskyttelse for den aktive mann

TENA Men Active Fit truser er spesialtilpasset for menn, for sikre beskyttelse der de trenger det mest. De har en diskré, sikker og komfortabel stil.
 
  • Maskulint utseende – marineblå, med en bred, karakteristisk bukselinning for å gi større appell og komfort for menn
  • Fullt pustende, fleksibelt, mykt strekkmateriale gir en kroppstett, sikker, diskré og komfortabel passform
  • Sikker absorberingssone – utformet for mannlig anatomi, en absorberende kjerne med elastisk skålformet fremside sikrer absorbering der det trengs
  • Doble lekkasjesperrer gir optimal lekkasjesikkerhet
  • Odørkontroll for ekstra selvtillit
Med NEW TENA Men Active Fit kan du gi menn beskyttelse som passer deres aktive livsstil, og gripe en mulighet til vekst i dine forretninger

Produkt TENA Men Active Fit

Møt Jon

trommeslager
90 %

kjøpshensikt etter produktbruk[4]

TENA Men Active Fit bilde av pakning
Maskulin, sporty pakke

Ny TENA Men Active Fit passer tydelig inn i TENA men-serien. I følge forskning følte 82 % av menn at produktet var «for sånne som meg» basert på pakkeutformingen.[5]

Mannlig inkontinenstøy er et potensielt marked

25 % av menn lider av urinlekkasje, inkludert drypping og siving.[1] Likevel er det i Europa bare 5 % av de menn som lider av urinlekkasje som bruker ordentlig beskyttelse som er laget for formålet.[2]

De fleste menn har lite kunnskap om emnet. Faktisk er 65 % er ikke engang klar over at det finnes spesialiserte produkter for menn.[3] Det er et stort, utappet marked for inkontinenstøy.

Hvordan oppfyller du behovene til aktive menn?

For menn som har moderate til kraftige lekkasjer, vil det å holde seg «ung» og føle seg maskulin være viktig. De er aktive, har fortsatt glede av sportsutøvelse, reising og sosial omgang, de er gjerne fortsatt i arbeid. Etter hvert som befolkningen blir eldre, blir de flere i antall. Men de fleste av de produktene som kan oppfylle deres inkontinensbehov er unisex, og passer ikke for deres preferanser.

TENA Men Active Fit fyller det tydelige gapet i markedet for et kjønnsspesifikt, maskulint produkt laget for menn som har en aktiv livsstil.

TENA – øke bevisstheten for menn og dine forretninger

I TENA leverer vi de produktene dine kunder trenger og ønsker, noe som hjelper
dine forretninger med å vokse. I tillegg til å forbedre TENA Men Active Fit, driver vi også
med å øke bevisstheten om urinlekkasje for menn for å få flere mannlige kunder til å se etter
løsninger hos deg.
  • Forbrukerkampanje – inkludert en TV-reklame for maksimal effekt
  • Skreddersydd nettside – som utdanner og øker bevisstheten om problemet med mannlig blæresvakhet
  • Materiale for utsalgssteder – for å oppmuntre og overbevise mannlige kunder til å kjøpe løsninger

Plakat og laptop

Referanser

  1. Men over 40. Irwin DE et al. Worldwide prevalence estimates of lower urinary tract symptoms, overactive bladder, urinary incontinence and bladder outlet obstruction. BJUI 2011;108:1132–1139.
  2. Male Urinary Incontinence Prevalence Study, 40+ year old men, UK, US, DE, IT, MEX, RU, self-reported methodology. SCA Study 2013. Arkiverte data.
  3. Gfk. Male Consumer Journey, DE, 2012. Arkiverte data.
  4. Pairwise product test Europe 16873.
  5. Kvantitativ pakketest