Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. · Hva er informasjonskapsler? Jeg samtykker

Nye TENA Lady Discreet-serie

Produktene i vår nye serie er 20 % tynnere. TENA Lady Discreet er diskrét, men like sikker.

1 av 4 kvinner over 35 år opplever problemer med urinlekkasje [1], men mindre enn én fjerdedel bruker riktig beskyttelse [2]. Kundene ønsker å føle seg trygge og trenger en løsning som ikke bare er sikker, men også diskré.

Hos TENA forstår vi dine kunders unike behov, og vi utvikler kontinuerlig produktene våre for å ivareta disse behovene. Det er derfor NYE TENA Lady Discreet nå er 20 % tynnere enn før, men fortsatt like sikker – slik at du kan tilby dine kvinnelige kunder total diskresjon i tillegg til den lekkasjesikkerheten de trenger.

2000x1000_Carnival-image_new.jpg

Den nye TENA Lady Discreet-serien gir kvinner sikkerhet og diskresjon der det betyr mest.

  • Foretrukket av kvinner for diskresjon, sikkerhet, tilpasning og utseende 
  • Over 80 % ønsket å kjøpe NYE TENA Lady Discreet etter at de hadde prøvd produktene
  • MicroPROTEXTM teknologi for økt diskresjon med samme sikkerhet  
  • Feminint trykk for økt femininitet   
  • Myke sidebarrierer i skum former produktet og gir ekstra komfort og sikkerhet der det trengs  
  • Kjerne som er formet etter kroppen for forbedret komfort og tilpasning  
  • Nytt single wrap-trykk for mer feminint utseende

TENA Lady Discreet

Produktene i vår nye serie er 20 % tynnere. TENA Lady Discreet er diskrét, men like sikker.

2000x1000_Promo Box THREE PACKSnew.jpg
80 %

av kvinnene som prøvde produktet anså det som sannsynlig at de kom til å kjøpe produktet [3]

Brosjyrer

Les mer om TENA Wet Wash Glove i våre brosjyrer:

TENA Wet Wash Glove

three-wet-wash-gloves-with-pack-1000x1000.jpg

References

 
1Abrams P et al. Incontinence, 5th EDITION 2013. 5th International Consultation on Incontinence. Paris. February; 2012.
2Other solutions include female sanitary liners and products, medication, surgery, adding tissue and makeshift materials inside underwear, no solution; IPSOS Brand health tracking, users aged 35-45 years, US, FR, UK, DE, 2010. 
3NIELSEN Quant CUT Discreet Mini & Normal, Q1 2016 
4SCANDINFO - Quant pairwise product test (new vs current Normal) in FR, Q4 2015.